...dobre strony internetu...

Strony WWW Łódź
535 427 488
wyceń stronę internetową

Wyceń stronę internetową

wyceń sklep internetowy

Wyceń sklep internetowy

wyceń pozycjonowanie

Wyceń pozycjonowanie

przetestuj demo sklep przetestuj demo sklep
timer-cheer timer-cheer_text

Czym jest pozycjonowanie stron internetowych (SEO)

Pojęcie pozycjonowania nierozłącznie powiązane jest z procesem wyszukiwania. Każda wyszukiwarka ma swój własny algorytm, który sprawia, że jedne strony są wyżej w wynikach a inne niżej.

Dana strona internetowa będzie zajmowała wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania, jeżeli zostanie oceniona przez algorytm lepiej niż pozostałe.

Proces pozycjonowania sprowadza się do polepszenia oceny strony w odniesieniu do wyszukiwanych słów. W Polsce, aż 98% użytkowników używa wyszukiwarki Google.

Czym jest pozycjonowanie stron internetowych seo

Najbardziej znane wyszukiwarki na świecie:

  • Google - 75,33%
  • Baidu - 10,0%
  • Bing - 9,27%
  • Yahoo - 2,69%
  • Yandex - 1,26%

3 najważniejsze rzeczy, które sprawią, że będziesz wysoko w Google:

1. Wybór fraz kluczowych

Najważniejszym w pozycjonowaniu SEO jest wybór odpowiednich słów kluczowychna, poprzez które chcą Państwo pozycjonować swoją stronę. Dobór fraz rzutuje na strategie całego procesu pozycjonowania.

Z roku na rok, firm zainteresowanych pozycjonowaniem jest coraz więcej, każdemu zależy na wysokiej pozycji. Warto poświęcić chwilę czasu nad doborem odpowiednich słów kluczowych.

  • Przydatne informację podczas wyboru słów kluczowych:

    • 2 - 3 wyrazyważne, żeby słowo kluczowe (zapytanie) było jak najkrótsze, a jednocześnie jak najbardziej precyzyjne w kontekście naszej oferty, np. zapytanie „przedszkole” zawiera szeroką odpowiedź w wyszukiwaniu, ale jeżeli zależy nam na potencjalnej rekrutacji przygotujmy się na „przedszkole rekrutacja”, jeśli wiemy, że zależy nam na lokalnej rekrutacji, wskaż miejsce „przedszkole rekrutacja łódź”
    • Popularnośćnajważniejsze są słowa kluczowe wybierane przez użytkowników, staraj się myśleć jak Twój potencjalny klient, zrób rozeznanie wśród znajomych.
    • AlternatywaJeśli widzisz dużą konkurencje w Twojej branży na wybrane słowa kluczowe, szukaj alternatywnych rozwiązań, możliwe, że znajdziesz niszowe rozwiązanie, które wybierają użytkownicy, jak np. „projektowanie stron” – „tworzenie stron”.

Posiadając wieloletnie doświadczenie, a także odpowiednie narzędzia, które pomagają w skutecznym pozycjonowaniu stron internetowych, możemy pomóc w doborze słów kluczowych. Możemy również zaproponować Państwu najpopularniejsze frazy branżowe, które zapewnią duży ruch na stronie.

2. Dbałość o dobre merytoryczne treści na stronie

Witryna powinna posiadać przede wszystkim wartościowy i merytoryczny tekst, który ułożony będzie w logiczny i czytelny sposób. Warto więc posiadać na stronie dużo tekstu zawierającego kluczowe frazy i rozwijać szczegółowo każdy temat branżowy.

Wynikają z tego dwie istotne korzyści: potencjalny klient - internauta przebywa dłużej na Państwa stronie oraz dodatkowo, witryna zawiera wartościowy tekst ze słowami kluczowymi dla wyszukiwarki.

  • Przydatne informacje związane z dostosowaniem contentu

    • Czytelność tekstuKorzystaj z nagłówków nazywając każdą sekcje tekstu, używaj wypunktowania
    • Słowa kluczowe w tekścieStaraj się używać wybranych słów kluczowych w tekstach na podstronach, które ich dotyczą
    • Google lubi tekstUnikaj krótkich pojedynczych opisów na swojej stronie
    • Nie duplikuj treścialgorytm wyszukiwania może pomijać strony ze zduplikowaną treścią
    • Nazwy plików graficznychUżyj grafik, które reprezentują słowa kluczowe
    • Podziel się wiedząDodaj atrakcyjne materiały dla społeczności internetowej, prowadź Bloga, pisz artykuły, instrukcje , FAQ itp

Więcej o doborze tekstu na stronie znajdziesz

3. Dbałość o dobre merytorycznie treści na stronie

Zdobywanie linków, które maja kierować do Twojej strony jest bardzo istotna. Ma to bardzo duże znaczenie na dobre wypozycjonowanie strony internetowej.

Na czym polegają dobre i złe linki?

Linki do strony są niczym innym jak odnośnikiem, dzieki któremu użytkownik sieci może zostać przekierowany do danych kontaktowych Twojej firmy. Niejednokrotnie spotkaliśmy się z sytuacją, kiedy sondujemy wśród znajomych, aby polecili dobrego stolarza, murarza itp. Otrzymujemy różne namiary, możliwe, że niektóre namiary się powtarzają. Jednak okazuje się, że nie zawsze wybieramy tego, którego wskazała większość.

Istotną rzeczą w polecaniu jest wartość osoby polecającej. W przypadku remontów, dużą wartość będą miały osoby, które faktycznie skorzystały z usługi firmy i mogą ją polecić. Pozostałe osoby, które tylko słyszały o danej firmie od osób trzecich, stanowią mniej wiarygodne źródło. Wartość źródła informacji jest większa, o ile wiarygodność osoby przekazujących dane jest duża. Dobre linki są wiarygodnymi opiniami w świecie internetu, natomiast te złe są mało wiarygodne.

Google w swoim algorytmie ocenia wartość strony polecającej.

  • Warto, by linki znalazły się na:

    • Stronach kontrahentówPrzy okazji polecenie świadczonych usług
    • Artykuływ branżowych stronach z linkiem do strony
    • Katalogi stronBranżowe, koniecznie moderowane

W Design Spektrum pozycjonowanie przeprowadzamy i nadzorujemy bez użycia automatów pozycjonujących i zaśmiecających wirtualne środowisko Internetu. Dbamy o różnorodność linków, oryginalność wpisów do katalogów (zarówno tych płatnych, jak i darmowych) oraz jakości stron, z których te linki pochodzą.

Firma pozycjonująca może więcej

Pozycjonowanie to proces wymagający systematyczności, skupienia i uwagi. Realne efekty mogą nadejść dopiero po kilku miesiącach. Oprócz wspomnianych 3 ważnych tematów pojawią się też dwa aspekty, które wymagać mogą szerszej wiedzy specjalistów, jak programista, analityk. Przekłada się to na czas realizacji strony.

1. Optymalizacja kodu strony

Sztuka SEO to w pierwszej kolejności optymalizacja kodu strony i napisanie jej bezbłędnie (tzw. walidacja). To także odpowiednie skonstruowanie „metatagów”. Co roku Google dodaje nowe wytyczne, które są traktowane jako elementy wpływające na wyniki strony w wynikach wyszukiwania.

W ramach optymalizacji wykonywane jest m.in.:

  • Dobranie metatagów strony
  • Przyspieszenie wczytywania strony
  • Poprawienie przejrzystości kodu

2. Analiza ruchu na stronie

Firma pozycjonująca dba o poprawne działanie strony internetowej używając narzędzi analitycznych, takich jak Google Analityc i Google Search Console. Pozwalają one na bieżąco kontrolować stan strony internetowej.

W tym:

  • Błędy podstron
  • Wykluczenia z indeksowania
  • Średni czas spędzony na stronie
  • Ilość wejść i wyjść
Analiza ruchu na stronie

Pozycjonowanie

premia za efekt

od 150zł/mc

szczegóły

Pozycjonowanie

abonament

od 300zł/mc

szczegóły

Pozycjonowanie stron www

Wykonujemy również bezpłatną analizę słów kluczowych. Wystarczy wysłać na nasz adres mailowy frazy (czyli pojedyncze słowa lub całe wyrażenia, które miałyby być identyfikowane bezpośrednio z Państwa stroną) i adres pozycjonowanej strony.

Czytaj więcej...

Efekty pozycjonowania

Pozycjonowanie to obecnie podstawa zaistnienia witryny WWW w Internecie. Bez pozycjonowania strona najczęściej zajmuje niskie pozycje w rankingu i może być całkowicie niewidoczna dla wyszukiwarek

  • Jeśli korzystają Państwo z usług pozycjonerskich innej firmy, a nie jesteście z nich zadowoleni, to serdecznie zapraszamy do nas - przeprowadzimy pozycjonowanie skuteczniej i w przystępniejszych cenach

Pozycjonowane przez Design Spektrum strony po 2-3 miesiącach notują dziesięciokrotny wzrost liczby odwiedzin!

Masz stronę do wypozycjonowania? Skontaktuj się!

Dokładne i szczegółowe informacje w zakresie pozycjonowania stron internetowych mogą otrzymać Państwo kontaktując się:

jak dojechać zadzwoń