Kampania Social Media a reklama tradycyjna
Najważniejszą cechą kampanii internetowej jest jej dostępność. Obecnie niemal każdy ma dostęp do internetu. W domu, w pracy, w pociągu, na uczelni, w samolocie. Ludzie
chętnie serfują po wirtualnej rzeczywistości, szukając potrzebnych produktów i usług. Tak jest wygodniej.
Zwróć uwagę, że mało kto czyta ulotki - zazwyczaj bierzemy je z grzeczności i od razu wyrzucamy. Telewizja już dawno straciła swoją moc opiniotwórczą i oddała pałeczkę
internetowi... Internet przyciąga rzesze użytkowników. Coraz więcej firm, osób i celebrytów promuje się poprzez ten nośnik.
Najważniejszym argumentem, który z pewnością także przyczynił się do tak wielkiej popularności internetu w działaniach marketingowych, jest cena. Nie musisz posiadać
milonowych budżetów, aby rozpocząć działania promocyjne w sieci.
Zalety reklamy internetowej
-
chcesz aby twoja reklama uruchamiana była tylko w słoneczne dni, nie ma problemu. Chcesz by widoczna była od jutra nie ma problemu
niech twoje pieniądze sostaną wykorzystane na reklame dla osób potencjalnie zainteresowanych twoim produktem/usługą.
nie ma sensu wydawać pieniędzy na tysiące ulotek i plakatów. Porównywalne pieniądze zapewną ci sukces w świecie internetu.
zawsze chciałeś stworzyć własną reklame filmową. Kanały takie jak facebook czy youtube pozwolą ci promować swoją firme.
bez zwrotnej informacji o odbiorze reklamy ciężko zbudować dobrą kampanię. Obecne możliwości analizy zachowań użytkowników pozwala ci dostosować przekaz do potencjalych odbiorców.
komentowanie, rozmowa z użytkownikami online zapewnia trwałą więź z klientem.
Social Media - kreujemy wizerunek i sprzedajemy w Internecie!
Zapraszamy do zapoznania się z całym spektrum możliwości w zakresie promocji budowy wizerunku firmy:
- reklama google adwords
- pozycjonowanie organiczne
- reklama video na youtube, facebooku
- prowadzenie kampanii reklamowej w ramach kanałów social media
- marketing szeptany